ما را در سایت نون و سیب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:31
ما را در سایت نون و سیب دنبال میکنید
برچسب: نشینم, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:31
صحبت از رسم و رسوم و تبریک و روبوسی ، خیلی قدیمی شده است . اما صحبت از نو شدن خودمان که قدیمی نخواهد شد، اگر همانیم که بودیم، سال نو به ما ربطی ندارد. اگر هم نتوانیم ، خواستن را که می توانیم، شاید سال جدید فرجی شد، انسان همواره در حال شدن است، امسال را شاید آنچه شایسته ی ما است بشویم...